Sabtu, 15 Jun 2013

Ganti segera CEO lantiakan PR/PAS dalam GLC Kerajaan Kedah

Jika nak diikut peraturan perlantikan politik dalam GLC Kerajaan Kedah, semua CEOnya perlu letak jawatan, melainkan PKNK yang semua orang tahu bahawa perlantiakan CEOnya yang dipegang oleh Dato' Abd Rahman yang mana perlantikannya mengikut kekananan jawatan dalam PKNK. Beliau dilantik berdasar kapada pengalamannya salepas Dato' Dr Abd Ghani meletak jawatan.

Sabelum Dato' Dr Ghani meletak jawatan beliau dipanggil oleh Tok Det yang pada masa itu baru dilantik menjadi MB. Tok Det tanya Dr Ghani, "Dato' boleh ka buat kerja dengan saya?". Dr Gahani terus letak jawatan sebagai CEO PKNK.

Kita tak tahu Dato' Abd Rahman, mungkin dia boleh buat kerja dengan MB baru ini. Tapi, Dato' Abd Raman harus fikir bahawa kes PKNK/Vellvew (Aman Central) yang dia berpakat dengan Ameruddin menyatakan pendiriannya tentang surau Salihiah yang mana pada masa pertelagahan mengnai surau itu MB sekarang teramat berkecil hati dengan sikapa Dato' Abd Rahman yang menyokong surau itu dirobohkan. Kaitan dengan peristiwa itu yang saya kira eloklah Dato' Abd Rahman minta ampun dari MB atau beliau juga harus letak jawatan.

CEO-CEO lain GLC ini tak payah lagi nak cakap, kata depa orang profesional maka perlu mereka terus nak bagi khidmat dengan GLC yang dibawah jagaan Kerajaan BN di Kedah sekarang. Ketua Negeri yang daripada parti depa pun depa boleh buat macam-macam cerita tipu dan songlap duit hingga GLC Kedah jadi teruk hampur muflis, inikan pulak mereka bekerja dibawah ketua yang bukan dari parti yang mereka sokong. Sebagai contoh Hj Sobri di KHTP. Kerja tipu, songlap dan sabotaj pasti akan berlaku.

Amat baik mereka jangan cakap banyak. Jika muka tak pemalu mereka perlu letak jawan.



10 ulasan:

  1. Jutawan Kedah15 Jun 2013 7:45 PG

    CEO PKNK elok sangat letak jawatan.Masa kerajaan PAS dulu dialah yang paling banyak kondem UMNO/BN.
    Dato Rahman terlupa apa yang hina UMNO /BN lepas jadi kerajaan Kedah.

    Puakm Pas ini bukan ada muka malu.Semua muka tebai.
    Muka tak malu langsung.Buat buat muka sedih konon.

    bagi berenti sahajalah muka tak malu ini .

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Padam
  2. sokong, sokong dan sokong............
    pecat saja haprak2 dari pas yg suka fitnah maki hamun tu.....
    biar depa rasakan .......

    BalasPadam
  3. Jom kita pi halau puak-puak penganut PAS yang bermaharajalela lagi dalam GLC Kerajaan BN Kedah. Awat, puak balaci PAS ni tak tahu malu ka? Muka depa tempek kulit babi ka? Haji Sobri KHTP, dalam ceramah PRU13 buakan main lagi bantai BN...!!!!. Masa dia cakap ni dia ingat PR boleh perintah Kedah lagi. Tiba-tiba kalah. La ni dengan senang hati je Hj Sobri bersenang lenang jalan kerja jadi CEO KHTP.

    BalasPadam
    Balasan
    1. halau saja hj sobri KHTP tu, bagi dia rasakan, bahawa sekarang ni kerajaan BN yg memerintah Kedah, maka org2 cerdik pandai BN pun mahu jadi ceo KHTP, ataupun lain2 GLC negeri Kedah......
      ADA PAHAM sobri!!!!!!!!

      Padam
  4. Assalamualaikum,

    Iklankan apa saja barangan yang anda ingin jual atau iklankan perniagaan

    anda di laman web www.produkmuslim.info

    Terima kasih

    BalasPadam
  5. MB Mukriz pun lembab.
    Dah masuk lebih sebulan apa pun tak buat lagi.
    MB Mukhriz patut ambil tindakan cepat .

    Bila ambil alih GLC nanti janganlah lantik buaya naga pula walaupun UMNO.

    Pilihlah yang rekod bersih dan ada kelayakan.

    Kita amat harap MB Mukhriz tidak lembab dalam mentadbir BN di Kedah.

    Nampak slow sangat.

    BalasPadam
  6. Ujian pertama Mukriz ialah isu perlantikan SS Kedah dan Pegawai kjewangan Kedah baru ini.
    Mukhriz fail dalam isu ini.

    Lebih lemah dari Bashah.

    BalasPadam
  7. dengar cerita ada exco bila ada perjumpaan dgn pelabur jadi bisu,pasai pe.
    itulah kalau exco spm
    malu lah.

    BalasPadam
  8. Angka Ramalan, Jitu Dan Akurat SGP/HKG 2d 3d 4d yang bisa anda menangkan silahkan anda hub <eyang woro manggolo di 082-391-772-208 Atau angka yang di berikan eyang benar2 jebol langsung 6D tak saya sangka saya menang 250 jt sudah 3 kali putaran berturut-turut saya menang sudah banyak yang lain tapi tidak ada bukti hanya eyang lha yang bisa membuktikan angka nya eyang saya sangat berterimah kasih eyang.

    BalasPadam