Isnin, 31 Mei 2010

SEKATAN BANTUAN GAZZA/KUTUK ISRAIL/ZIONIS BINATANG PELIHARAAN AMERIKA SYARIKAT

Melihat keganasan Israil menyerang kapal2 yang membawa peralatan bantuan makanan, binaan dan perubatan diperairan Gaza, kita manusia yang mahukan keamanan yang kita yang perihatin keatas siksaan yang di alami oleh rakyat Palastin d Gaza, nescaya kita sudah kenal pasti bahawa tindakan ganas ini tiada perikemanusiaan. Tindakan ini adalah tindakan manusia binatang yang tidak lansung punya hati perut.

Hari ini rakyat yang namanya penganut Agama Islam wajib mengutuk sekeras-kerasnya tindakan ganas Israil itu.

Kesemua anggota yang belayar dari Cypress dan Pulau Malta dilautan Meditrenean adalah terdiri dari semua bangsa dari seluruh dunia termasuk Malaysia, adalah bertujuan baik yang ingin membantu rakyat Palastin di Gaza yang telah sekian lama ditekan oleh zionis dengan menyekat segala bantuan luar kapada mereka. Ubat-ubatan mereka, makanan mereka, peralatan rumah mereka, malah perjalanan daratan pihak lain yang ingin membantu, semuanya disekat oleh Ziobis Israil.

Kedaan mereka di Gaza, tidak mengira mereka Islam atau Kristian, sekarang mereka benar2 tersiksa.

Di mana OIC?. Di mana negara kaya Arab khususnya negara Islam di Timur Tengah, dimana Saudi Arabia, Qatar, Amirit Arab, Jordan, Syrea malah Lubnan yang biasa diberi pertolongan oleh PBB dan juga lain2 Islam disekitar itu?. Kenapa mereka diam?. Adakah mereka telah mati atau pun mereka juga pro-Israil?. Kenapa mereka sanggup memerhati dengan memejam mata sebelah. Walau pun kumpulan/grombolan pembantu ka Gazza ini diluar urusan PBB, tetapi ini keganasan, saharusnya seluruh dunia mengutuk tindakan ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan