Jumaat, 2 Julai 2010

ANWAR KENA GETAH/AKAN KENA GAM

Puas hati kita dan semua orang rakyat Malaysia, melihat Anwar Ibrahim yang ke USA bertujuan menemui kawan2 Yahudinya telah di serang oleh sekutunya di sana. Perangai 'cakapnya yang tak serupa bikin' itu telah terserlah di sana. Akhbar berpengaruh di USA telah mendedahkan bahawa di Malaysia Anwar menyerang Yahudi, tapi di USA Anwar melutut kapada Yahudi.

Apakah agaknya pendapat pemimpin Singapura terhadap Anwar Ibrahim dalam situasi ini? Kita ingin tahu pendirian mereka, tentang kelicikan politik Anwar di Malaysia dan peringkat globle? Juga, perangai Anwar yang di jengkal mukanya oleh pemimpin2 USA ini, kita juga ingin mendapatkan komen daripada Lim Kit Siang, Haji Hadi Awang, Karpal Sing. Nangoi2 di bawah mereka ini tak payahlah bagi pendapat, Mahfuz tak payah, Lim Guan Eng tak payah dan Salehuddin Ayub tak payah. Apa tah lagi Ustaz Azizan, memang tak payah lah bagii pandangan mengenai soal ini. Jika ada pun pendapat mereka, kita lempar dalam sungai Kedah, kerana apa saja pandangan mereka adalah hasil pemikiran di kepala lutut. Ada kemungkinan mereka pun tidak berani membuka mulut dalam hal ini.

Akibat daripada Anwar Ibrahim di serang tokoh2 Yahudi USA, Anuar tak akan dapat lagi memijak kakinya di UK dan Eropah. Di sana, apa saja kata USA mereka akan patuh.  Apa tah lagi Australia. Tak tahulah jika Anwar Ibrahim dapat memujuk Perdana Menteri wanitanya.

Di mana saja sekarang Anuar Ibrahim menjejak kakinya, kaki dan sayapnya akan kena getah dan di gam.

1 ulasan:

  1. Sebab apa Anwar tak mahu bersumpah? Kalau bersumpah, tentu saja lagi teruk Anwar sekarang..

    BalasPadam